niedziela, 6 sierpnia 2017

MY 20th BIRTHDAY


Koniec życia nastolatki, zmiana kodu na 2 z przodu :D
Pamiętam jak dziś moje 18 urodziny- pełnoletność, dorosłość, bla bla bla... A od tego czasu minęły już 2 lata. Fakt, jak czas szybko mija naprawdę mnie ostatnio przeraża. No ale niestety, nikt z nas młodszy się nie robi, więc trzeba korzystać z tego, co jest tu i teraz. Nie patrzeć w przeszłość, w przyszłość też zbytnio się nie wychylać. Bo wczoraj już nie ma, a jutro tak naprawdę nie istnieje. Jest tylko dzisiaj, teraz. 
Myślę, że te okrągłe urodziny są dobrą okazją na jakieś zmiany. Czas zmienić wszystko na lepsze- zapomnieć o toksycznych znajomościach, zerwać kontakt z ludźmi, którzy nic dobrego do życia nie wnoszą. Popracować nad samą sobą, przede wszystkim zastanowić się, do czego tak naprawdę dążę? Może czas na nowe hobby, jakąś radykalną zmianę w wyglądzie. Podobno kobieta zaczyna zmieniać swoje życie od zmiany fryzury :D
Trochę refleksji mnie naszło dzisiaj- zastanawiałam się nad tym, co przez ostatni rok udało mi się osiągnąć, co zyskałam, a co straciłam. Może kilka rzeczy bym zmieniła, z perspektywy czasu postąpiła inaczej. Trochę się nauczyłam przez ten rok. Na pewno wiem, jakich błędów więcej nie popełnię.
Tyle mojej paplaniny, oczywiście bez urodzinowych zdjęć się nie obeszło. Szkoda tylko, że dopiero oglądając swoje dzieło zauważyłam, że na połowie zdjęć trzymam dwójkę odwrotnie i została tylko garstka :D










shoes deezee.pl | dress CosmosModa



49 komentarzy:

  1. Dorosłość mnie odrobinkę przeraża. Ja wkroczę w nią dopiero za rok.
    Bardzo przyjemnie napisałaś notkę o 'porządkach' w znajomościach.
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, fakt faktem, że pojawiają się trudne wybory i poważniejsze problemy, ale każdy z nas musi to przejść :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Ten czas masakrycznie szybko ucieka, no ale co zrobić... Super zdjęcia! ♥ Masz piękne dłonie!
    Wszystkiego najlepszego! :D
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaje tylko wykorzystać czas jak najlepiej się da :) Dziękuję!

      Usuń
  3. 20 lat to piękna liczba. I masz racje- to świetna okazja żeby zapomnieć o błędach z przeszłości i skupić się na teraźniejszosci :)
    obserwuje. Świetnie wyglądasz - i wszystkiego najlepszego
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i dużo, dużo radości!:D
    A i oczywiście spełnienia marzeń!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i samych sukcesow <3

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczymy się całe życie i na wszystko przychodzi odpowiednia pora :) Więc o nic się nie martw :) A na koniec dodam, że na widok tortu aż się oblizałam haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na wszystko jest w życiu czas :) No, nie będę skromna i pochwalę się, że tort był naprawdę smaczny hihi

      Usuń
  7. Wszystkiego Najlepszego, Kochana! Oby te lata z dwójką z przodu były jeszcze lepsze od minionych :***
    Przepiękna sukienka! ♥
    ach jaki torcik :3 i jeszcze muffinki :3 idealne pyszności ;)
    Pozdrawiam!
    I w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis ♥.
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego :** ja za rok kończę 20 lat :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego ! Niestety w przyszłym roku też czeka mnie zmiana " kodu " z dwójką na czele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie miesiące bycia nastolatką, korzystaj :D
      Dziękuję!

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego!!

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem rok młodsza, ale zgadzam się z Tobą w 100%, że 18 jest takim wyczekiwanym momentem w życiu, gdy myślimy, że coś się zmieni, a później czas zaczyna biec szybciej. Ja 20 lat kończę już w marcu!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zostało Ci jeszcze trochę bycia nastolatką, szalej! :D

      Usuń
  12. piękne buciki :*
    https://angelnatiii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń! :)
    Ja za rok osiągnę 18 lat, więc coraz bliżej mi do pełnoletności :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystaj z niepełnoletności póki możesz haha ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  14. Wszystkiego dobrego! Zdrowia i samych sukcesów! Świetne zdjęcia i stylizacja. Pozdrawiam serdecznie
    http://rodzajemasazy.livejournal.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spełnienia marzeń;* pięknie wyglądasz, ślicznie ci w tym kolorze;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne butki.
    Ja za 4miesiące będę mieć 18-nastke dopiero :D Ale się cieszę,bo trzeba korzystać z życia a nie patrzeć cały czas na wiek ;)
    Buziakii :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, wiek to tylko liczba:) Dziękuję!

      Usuń
  17. No to spełnienia marzeń i dużo zdrowia w takim razie! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygladasz!! :)
    Wszystkiego dobrego, cała masa uścisków i buziaków!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja 18 mam już za kilka miesięcy i strasznie boję się tej liczby. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma si czego bać, aż tak strasznie nie jest!

      Usuń
  20. 20 lat, ach, kiedy to było. Piękna stylizacja i pazurki super :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio obchodziłam swoje 19ste urodziny i też odczuwam wejście w dorosłość. Coś mi się wydaje, że nie będzie lekko :O
    Zdjęcia są naprawdę super :) Mnie najbardziej spodobał się tort, jako że jestem łasuchem ;) Sama bym go chętnie zjadła xd
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat :*
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo szczęścia i miłości :) Pięknie wyglądasz. 20 z przodu to nic strasznego, ale przypomina nam, że powoli wkraczamy już w dorosłe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego, piękne łóżko i tort! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wszystkiego co najlepsze! Pięknie wyglądasz ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę sobie sprawić takie balony na kolejne urodziny! ;) masz przesłodki pokoik! ;) ja sama mam różowy i białe mebelki ;) Wszystkiego Najlepszego :*
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń