sobota, 22 lipca 2017

MRĄGOWO | OGRODY POKAZOWE

Od kilku dni jestem na Mazurach. Nigdy tu nie byłam, bo trochę jednak są oddalone ode mnie :D Na początku byłam mega zawiedziona tym, co tu zastałam, ale był to chyba efekt 12-godzinnej podróży, bo na drugi dzień już wszystko wyglądało inaczej :)
Zatrzymałam się w małej wsi, dlatego że jest tu spokój- chciałam uniknąć tłumów, jakie są w tych większych, bardziej słynnych miejscowościach. Dlatego też codziennie jeżdżę do tych bardziej zatłoczonych miejsc i muszę przyznać, że wcale nie żałuję, że wybrałam własnie wioskę do nocowania. Przeraża mnie to, ile ludzi może być w jednym miejscu, a przecież każdy przyjeżdża tu, żeby odpocząć...
Jednym z odwiedzonych przeze mnie miejsc było Mrągowo, które naprawde bardzo mi się spodobało, szczególnie plaża i słynny amfiteatr. Rzutem na taśmę pojechałam jeszcze w jedno miejsce, dosłownie pod Mrągowem, mianowicie do Ogrodów pokazowych i motylarni (ich strona tutaj). I właśnie o nich ten post.
Nie spodziewałam się, że będzie to aż tak piękne miejsce. Na stosunkowo małej powierzchni (zaledwie 3000m2) znajdują się ogrody tematyczne, takie jak:
  • ogród śródziemnomorski,
  • ogród zakochanych,
  • różankę
  • ogród biały,
  • ogród traw,
  • ogród meksykański,
  • ogród nowoczesny,
  • ogródek wiejski,
  • ogród pnączy,
  • ogród ziołowo – warzywny,
  • ogródek skalny,
  • ogród motyli,
  • ogród japoński,
  •  zieloną klasę.
Miejsce naprawdę jest warte odwiedzenia, wpisuje się na listę 'do obejrzenia' podczas pobytu na Mazurach :) 
A tutaj kilka zdjęć z tego własnie ogrodu:

































Kto z Was był na Mazurach? 
Jakie miejsca są tu Waszym zdaniem warte odwiedzenia?

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i cudne miejsce! :o ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper, boskie zdjęcia! :) Myślimy ostatnio o wyprawie do Mrągowa na piknik country, raczej w kolejnych latach. Tego miejsca też nie przegapimy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam nad piknikiem, jednak trochę za droga impreza :/

      Usuń
  3. Jakie piękne miejsca uchwycone, aż się chce zobaczyć któreś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tam bardzo pięknie! Super! :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród japoński kocham we Wrocławiu - szczególnie jesienią i wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkałam koło niego niemal rok, ani razu tam nie byłam...

      Usuń
  6. jak ślicznie :) muszę się kiedyś wybrać, bo wieki nie byłam:)
    Pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne widoki, fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia, muszę kiedyś zabrać tam chłopaka haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, na pewno jest to fajne miejsce dla zakochanych hihi :)

      Usuń
  9. Śliczne miejsce , super wygladasz ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Mrągowa jeżdże co roku od dziesieciu lat, ale nie mialam pojęcia, ze tam są takie swietne ogrody. Za rok napewno się poprawie i je odwiedzę!

    OdpowiedzUsuń