niedziela, 2 lipca 2017

KOLOROWE JEZIORKA | COLOURLUL LAKELETS

Wakacje już zaczęte na dobre, tak naprawdę dopiero w piątek skończyła mi się sesja. Choć jak już pisałam wcześniej, w samej sesji miałam tylko jeden egzamin, bo z reszty byłam zwolniona lub zaliczyłam termin "0". Nie spodziewałam się aż tak pozytywnego zakończenia pierwszego roku studiów :D
Kiedy jechałam do domu z Wrocławia pociągiem, naszły mnie jakieś życiowe refleksje i tak naprawdę pamiętam jak dopiero jechałam na studia; było mi smutno, że muszę zostawić dom, rodzinę, swoje miasto- a tu już jestem po pierwszym roku... Po raz kolejny przekonałam się jak ten czas szybko leci, jak wszystko się zmienia. Bo prawdę mówiąc, przez ten rok wieele się zmieniło, i ja też się zmieniłam. Głównie dlatego, że musiałam zacząć samodzielne życie w całkiem obcym mieście, z dala od bliskich.
Trochę mnie wzięło na przemyślenia... ale nieważne, mamy wakacje! Tak jak mówiłam wcześniej, na blogu pojawiać się będą zdjęcia o trochę innej tematyce niż dotychczas. Oczywiście to co dodawałam kiedyś, też będę dodawać, na zmianę z nowościami :)
W ten weekend odwiedziłam z rodzinką Kolorowe Jeziorka. Słyszałam o nich wcześniej, widziałam zdjęcia, ale jednak nigdy tam nie byłam. Powiem szczerze, że w internecie prezentowały się trochę bardziej zjawiskowo niż na żywo, ale może to przez pogodę. Bo niestety dopadła nas ulewa i oberwanie chmury. 
Bądź co bądź, jeziorka wyglądają dość niecodziennie przez swoją barwę i skały jakie je otaczają. Miejsce całkiem fajne, trasa trochę pod górkę, w lesie. Warte odwiedzenia!























 Co myślicie o tym miejscu? Ktoś z Was tam może był, jakie wrażenia?
Jakie miejsca w Polsce warto według Was odwiedzić?

10 komentarzy:

  1. Pieknie! Nigdy nie slyszalam o Kolorowych Jeziorkach, ale wpisuje je na moja liste miejsc do odwiedzenia! Pozdrawiam! :)

    www.gloryofthesnow.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice pics! Thank for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Such an amazing place,would love to visit!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń