poniedziałek, 26 czerwca 2017

HOLIDAY | Muskau Park


Oficjalnie- wakacje!
Dzisiaj post trochę inny niż zawsze, bo nie kładę nacisku na to, w co jestem ubrana, tylko na to gdzie jestem.
Mimo że mieszkam praktycznie rzut beretem od Parku Mużakowskiego, w niedzielę byłam w nim po raz pierwszy. Taki mały rodzinny wypad. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jaki park jest piękny i malowniczy. Niektóre miejsca w nim wyglądały niczym wyjęte z krajów śródziemnomorskich, do których mam wieeelki sentyment :)
Oczywiście nie mogłam sobie odpuścić zrobienia miliona zdjęć. Na bloga wybrałam i tak tylko garstkę z nich :D Ale... te widoki aż same prosiły się, żeby zapozować gdzieś tam w kącie!
Aaa, i jeszcze jedno- jak wakacje, to szaleję totalnie, dlatego też coś nowego na moich włosach :D

Mam w planach dodawać tego typu posty trochę częściej- co o tym myślicie? Podobają Wam się takie zdjęcia wykraczające nieco poza dotychczasową tematykę bloga?
























A jakie Wy macie plany na wakacje? Wolicie spontaniczne przygody czy zawsze planujecie wypoczynek z dużym wyprzedzeniem?

shirt, pants stradivarius | shoes ccc 

3 komentarze:

  1. Jakie widoczki !!! Fajniutkie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Śliczny psiak :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń