czwartek, 22 czerwca 2017

COMEBACK | WHITE PANTS | BABY-BLUE SHIRT


Wieeelki powrót, pierwszy post pod nową nazwą bloga!

Nie było mnie tutaj przez cały semestr, bo ostatni post dodałam zaraz po sesji zimowej. Niestety, taki urok studiów, inżyniera się zachciało :D
Coś kosztem czegoś, bo ciężka praca dała efekty podczas zaliczeń i sesji (która de facto jeszcze się nie skończyła, ale chemia zaliczona, więc reszta to pikuś!).
Mam nadzieję, że teraz będę miała trochę więcej czasu, żeby 'odświeżyć' bloga i nadrobić zaległości i że teraz naprawdę mi się to uda, a nie będą to tylko moje obietnice. Tym bardziej, że w szafie czeka już stos zestawów, które chcę tutaj pokazać.
Zdjęcia w sumie trochę spontaniczne, szczególnie miejsce, w którym je robiłam. Żałuję tylko, że nie poczekałam na zachód Słońca, żeby efekt był lepszy, ale tak też nie jest źle.
Co do stylizacji- jakiś czas temu przekonałam się do białych spodni i muszę przyznać, że je pokochałam! Trochę tylko zniechęca fakt, że praktycznie po każdym ich założeniu lecą do pralki... Ale na to da się przymknąć oko.
Ostatnio lubię koszulowe bluzki, a do tych spodni wydaje mi się, że głównie takie pasują. Mam wrażenie, że w końcu odnalazłam swój styl i określiłam się, w czym najlepiej się czuję. A zawsze miałam z tym problem. Chociaż każda kobitka ma swoje nastroje, kiedy chce wyglądać słodko, elegancko, z pazurem czy po prostu ma gorsze dni kiedy najlepszym strojem jest rozciągnięty dres i stary t-shirt ;)
Jak zwykle się rozgadałam, resztę zostawiam na następny post, a teraz już zdjęcia :)













































shirt orsay | pants bershka | sneakers ccc | sunnies diverse

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w błękicie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się to bardzo fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zdanej chemii :) 3mam kciuki za resztę zaliczeń!
    Buty są świetne :)
    zaobserwowałam :D
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka jest piękna! świetny krój i kolor :) a białe spodnie są świetne, chociaż masz rację- to, że są tak "brudzące" nieco irytuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie bieli z błękitem! ;) super! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała stylizacja! :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, bardzo lubię takie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też przez uczelnie zdarza mi się zaniedbywać bloga.. Ale może uda Ci się teraz wrócić do regularnych wpisów ;)
    I super stylizacja! Sama chyba nigdy nie założę białych spodni, ale Ty wyglądasz w nich bardzo dobrze ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka bardzo mi się podoba. Połączenie błękitu z białymi spodniami (o jakich marzę by móc kiedyś założyć :)) - super.

    OdpowiedzUsuń