piątek, 10 lutego 2017

MILITARY LOOK II | CARGO PANTS | BLACK CREEPERS



Jak patrzę na datę ostatniego posta z jakąś stylizacją, to mam chęć zapaść się pod ziemię. Tyle czasu mnie tu nie było... No ale, jak widzieliście w poprzednim poście, za mną baaardzo ciężki okres w życiu studenta- mianowicie sesja.
Teraz jestem w domu, mam trochę czasu, także mogę zabrać się za porządne sklejenie czegoś na bloga. To, co dziś chcę Wam pokazać już od dłuższego czasu leżało sobie i czekało, aż pójdę na zdjęcia.


Muszę przyznać, że to nie był zbyt mądry pomysł, żeby tak się ubrać, kiedy na dworze panuje temperatura minus pisiont stopni... Ale co mi tam- jak zwykle najpierw robię, potem myślę, czyli cała JA. Z racji tego, że zmarzłam niemiłosiernie, udało nam się zrobić niewiele zdjęć, jednak jestem zadowolona z tego, co wyszło.
Co do outfitu, od dłuższego czasu mam fioła na punkcie koloru khaki i wszystkiego, co ma militarny akcent. Kiedyś już wrzucałam coś podobnego, w sumie niemal identycznego (o tutaj), jednak tym razem wersja już nie tak elegancka i dziewczęca. Zestaw ze zdjęć często ostatnio mam na sobie (kombinuję jednak z górą- body, topy, etc.). Taka już moja natura, że jak upatrzę sobie jakieś wdzianko, to nie wyjdę z niego, dopóki się nie porwie, albo nie zastąpię go czymś nowym :D Na te buty polowałam już chyba od roku, aż w końcu dorwałam! Kupiłam jeszcze jedną parę, ale z nią poczekam jednak jeszcze na cieplejsze dni, które (mam nadzieję) niedługo nadejdą, bo nienawidzę zimy!!!






























pants, blouse bershka | top house | creepers deichmann | jacket stradivarius | nails- me


25 komentarzy:

  1. No super :-* pozdrawiam emi:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega stylizacja! Spodnie mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha minus pisont! Bez kitu! Tak czy inaczej stylizacja udana! Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja,bardzo lubię takie sesje zdjęciowe w plenerze.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się tak ubrała i śliczne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz, świetna stylizacja
    Podziwiam Osoby, które dodają takie super fotki i stylówki zimą, ja jestem totalnym zmarzluchem... Bez czapki ani rusz.
    Pazurki przepiękne! Zachwyciły mnie niewątpliwie.
    Podoba mi się tutaj u Ciebie, chętnie zaobserwuję by mieć na bieżąco Twe wpisy. Już nie mogę doczekać się kolejnych. Pozdrawiam ciepło! Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Szczerze mówiąc, sama siebie podziwiam, że wytrwałam w takim lekkim ubraniu :D

      Usuń
  7. Bardzo lubię oliwkowy kolorek ;) ale twoje buty bardzo mi się podobają ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Super nagłówek :)
    2. Cudne są te zdjęcia moim faworytem jest zdjęcie nr 2
    3. Super paznokcie mam obecnie ten sam kolor :)
    Mało brakuje mi do 170 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Haha, mi też! Dlatego tyle czasu szukałam tych idealnych ;) Dziękuję!

      Usuń
  10. Nie przepadam za innym kolorem spodni niż granat lub czerń :D ale u innych mi sie to podoba, tak samo na Tobie super ten zestaw wygląda, tylko aż mi zimno jak patrzę na ten mróz i te odsłonięte kostki... brr :)
    P.S. Prześliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ogół też przeważnie noszę czarne spodnie, te to wyjątek :D A kostki aż tak bardzo nie odsłonięte, bo rajstopki są, inaczej chyba bym umarła :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Świetne spodnie! I buty też mi się bardzo podobają!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spodnie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna casualowa stylizacja ;)

    http://theclassynation.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look. Super zdjęcia i cudne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oo rzeczywiście musiało być Ci trochę zimno, na szczeście teraz jest już cieplej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń