piątek, 23 grudnia 2016

MAKIJAŻ ŚWIĄTECZNY | CHRISTMAS MAKEUP INSPIRATIONS

W tym roku nie będę dodawać typowo świątecznego posta, mam za to dla Was coś innego. Mianowicie szybki post (którego przygotowanie w sumie jednak trochę czasu pochłonęło) o makijażu na święta.
Przygotowałam 4 różne makijaże, każdy w innym klimacie. Jednak wydaje mi się, że pasują idealnie na ten czas. Od delikatnego, niezbyt rzucającego się w oczy, aż po mocny, widoczny. Skupiłam się tutaj na cieniowaniu oka oraz kolorze ust.
W ostatnim czasie wpadło mi w ręce trochę nowych cieni i palet, tak więc zaczęłam zabawę w wizażystce (póki co tylko na sobie, ale już chętni się pojawili, ha!).
Ale nie chcę tutaj się rozpisywać, dlatego od razu pokazuję Wam makijaże :)

Tutaj kosmetyki, które były bazą do każdej z opcji:


Korzystałam z 3 palet cieni i 2 pojedynczych kolorów, które możecie zobaczyć tutaj:



Dla porównania wszystkie wersje makijaży:


1. Intensywny, w odcieniu czerwieni i szarości
Użyłam czerwonych cieni z palety Makeup Revolution Flawless Matte 2. Dostałam ją pod (wcześniejszą) choinkę i od razu się zakochałam, takich odcieni szukałam już od dłuuugiego czasu. Pigmentacja również jest świetna.
Na usta nałożyłam pomadkę w kredce Lovely Colour Wear.







2. Z pazurem, widoczny i intensywny w odcieniach fioletu i granatu
Tutaj główną rolę gra fiolet- pojedynczy Matt Eye Shadow od MySecret (którego oczywiście gdzieś wetknęłam przed zrobieniem mu zdjęcia).
Granat pochodzi z Flawless Matte.
Na ustach matowa pomadka Longstay Liquid Matte Lipstick od Golden Rose; odcień 10- mój ulubieniec w ostatnim czasie.










3. Brązowy glam, delikatny z połyskiem i mocnym akcentem na ustach
Tutaj użyłam brązów z Flawless Matte oraz miedzianego odcienia z paletki, którą opisywałam tutaj.
Na ustach konturówka Lip Define Pencil od Wibo, odcień nr 1.











4. Delikatny, w odcieniach różu i fioletu
Tutaj główną rolę gra różowy cień L'oreal Color Riche Mono odcień 104 (matte). Fiolety znów pochodzą z Flawless Matte, delikatny połyskujący róż jest z chińskiej paletki.
Na ustach znów Color Wear od Lovely, w innym odcieniu.









Robiąc makijaż tak się wczułam, że aż potłukłam lustro, które wisiało na ścianie w moim pokoju... Czyżby 7 lat nieszczęścia? Chyba tak, bo nie będę widzieć jak wyglądam i straszyć ludzi :D

A tutaj pochwalę się jeszcze pazurkami, jakie sobie sprawiłam- klasyka, ale z małym elementem świątecznym :)



Na jaki makijaż Wy stawiacie w okresie świąt? Wolicie coś delikatniejszego czy raczej z efektem wow?
Przy okazji chciałam Wam życzyć wesołych świąt, spędzonych w gronie najbliższych; spełnienia najskrytszych marzeń i duuużo dużo szczęścia!

26 komentarzy:

  1. Śliczne makijaże i pazurki. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne propozycje. Ja w tym roku mam przygotowaną szarą sukienkę, więc myślę że mogę spokojnie dla kontrastu zrobić sobie ciemniejszy makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, ja poszalałabym nawet z kolorami!

      Usuń
  3. Trzecia propozycja najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Ja tym razem stawiam na matową czerwień na ustach <3

    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta trzecia miała być najbardziej klasyczna :) Matowa czerwień pasuje do wszystkiego!

      Usuń
  4. Trzeci makijaż najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje makijażu, najbardziej podoba mi się trzecia wersja:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 ostatnie bardzo w moim guście, chociaż ja sama maluję się bardzo delikatnie ;-) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jak pięknie i odważnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mi się spodobał nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutkie makijaże ! Wszystkie bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer 3 najbadziej w moim stylu ;) No i cudowne pazurki <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy jest super :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czaję się na tą pomadkę z GR! <3

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie ! Uwielbiam pomadki Golden Rose i ten tusz z Lovely !
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeci mi się najbardziej podoba i bardzo ci pasuje <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie odsłony bardzo Ci pasują, ale odcienie fioletu i granatu to dla mnie No. 1 :) Sama też jestem fanką pomadek Golden Rose zwłaszcza matt a tusz dokładnie używam ten sam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń