niedziela, 4 grudnia 2016

BLACK&WHITE


Do tych zdjęć miałam dwa podejścia- jedno nie wyszło przez to, że było już za ciemno, a nie lubię zdjęć z fleszem. Swoją drogą, to że o 16 jest już ciemno przeraża mnie totalnie...
Ale na drugi dzień rano już udało się coś zdziałać, nawet pogoda była o wiele ładniejsza! Wyszło Słońce i nie było tak zimno jak dzień wcześniej.
W końcu przywiozłam sobie do Wrocławia aparat, więc może częściej coś tu się będzie pojawiać. No i też ogarnęłam trochę sprawy w nowym miejscu, zaaklimatyzowałam się i bardziej potrafię sobie zorganizować czas, mimo że nauki mam mnóstwo i jeszcze więcej. Ale takie uroki pierwszego roku studiów, szczególnie na moim kierunku :D Cieszy mnie jednak to, że na razie nie mam większych problemów na uczelni, ciężka praca popłaca!
W ostatnim czasie długo nie dawałam posta ze stylizacją, tak więc trochę nowości w mojej szafie się uzbierało. Zestaw, który dziś pokażę jest klasyczny i w delikatnie elegancki. Ci, którzy śledzą mojego bloga już wiedzą, że nie lubię wymyślnych stylizacji i większość mojej szafy tworzą ubrania typu basic.
Zaczął się grudzień, a z nim mrozy, tak więc oczywiście do wszystkiego miałam kurtkę. Zima zbliża się wielkimi krokami, brr.. 
W najbliższym czasie pojawią się posty o kosmetykach, więc blog znów powróci do życia. Może nawet uda mi się dodać coś ze stylizacjami :)



















shoes ccc | pants, scarf bershka | blazer reserved | t-shirt h&m
Jak radzicie sobie z mrozami? Łatwo jest Wam połączyć ciepłe ubranie z dobrym wyglądem?

12 komentarzy:

  1. to tylko na mojej pseudo uczelni niczego nie uczą, robią wszystko byle by tylko przepchać ludzi oraz jest to wylęgarnia idiotów ? ^^ to jest szal czy coś innego ? Bo bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal, ale jak widać ma wiele zastosowań :D

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Ja z mrozami tak dobrze sobie nie radzę : P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny szal, mi dosyć ciężko tworzyć stylizacje ciepłe a zaraz piękne Tobie się jak najbardziej to udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)
    Szal bardzo mi się podoba <3

    I widzę WrocLOVE <3
    pergola- piękne miejsce, też mam tak kilka sesji :)

    A gdzie studiujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo! Na UP, budownictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne :) Oj dla mnie najważniejsze aby było mi ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny szal. U mnie zimą podstawą jest gruba, ciepła kurtka, szal i czapka przy mrozach.

    OdpowiedzUsuń