sobota, 8 października 2016

WIBO GoNUDE SMOKY EDITION

Ostatnio baaardzo zaniedbałam bloga. Może dlatego, że totalnie straciłam motywację do pisania tutaj, nie miałam pomysłów na to, by coś dodawać. A do tego doszedł brak czasu związany z przeprowadzką i rozpoczęciem studiów. W sumie nie wiem, czy ten post dobrze się przyjmie, bo i teraz nieszczególnie mam wenę, by cokolwiek pisać.

W związku z promocją -49% w Rossmannie postanowiłam w końcu zaopatrzyć się w paletkę GoNude od WIBO. Kusiła od długiego czasu, jednak nigdzie jej nie mogłam znaleźć, a w regularnej cenie (ok. 44zł) nie przemawiała zbytnio do mnie. Szczególnie, że słyszałam dość mocno podzielone opinie na jej temat. W końcu zamówiłam ją w internetowej drogerii Rossmann i przyszła do sklepu w moim miasteczku dosłownie w ciągu godziny (wraz z innymi kosmetykami). Jeśli czas pozwoli, to pod koniec 3 etapu promocji zrobię tradycyjnie post o moich zdobyczach :)


Jak już wspomniałam, cena paletki nie powala, szczególnie patrząc na jej jakość.Nie mówię, że jest zła, ale wiele firm proponuje w o wiele niższej cenie kosmetyki o podobnej jakości. Dużym plusem paletki jest metalowe pudełko, które wydaje się być dość solidne. Paleta posiada lusterko, którego równie dobrze mogłoby w niej nie być. Jakość porównywalna mniej więcej do lusterka w zabawkach dla dzieci (mocno zniekształca). W zestawie mamy dołączony pędzelek, moim zdaniem bardzo dobry, z dwiema końcówkami- do nakładania i blendowania cieni. 


Co o produkcie mówi producent?
Paleta 12 cieni do oczu do wykonania makijażu smoky eyes. Wszystko, czego potrzebujesz do wykonania kultowego makijażu Smoky-teraz zamknięte w jednym pudełku. Umiejętnie skomponowana paleta 12 cieni doskonale sprawdzi się w wielu wariantach makijażu: od klasycznego, czarnego smoky, przez fioletowe, grafitowe, aż do naturalnych-ciepło brązowych i naturalnych.
Gwarancja gwiazdorskiego makijażu prosto z Hollywood. Intensywnie napigmentowane kolory łatwo się blendują, pozwalając wykonać idealny SMOKY EYES. Zestaw zawiera pędzelek z naturalnego włosia, którego wyprofilowany kształt zapewni perfekcyjną aplikację cieni i ułatwi uzyskanie efektu "przydymionego" oka.

Jaka jest moja opinia?
Trochę się zawiodłam. Cienie osypują się podczas nakładania. Co do intensywnego napigmentowania nie do końca się zgodzę- owszem, maty są dość dobrze napigmentowane, półmatowe odcienie też nawet nawet, lecz te połyskujące trzeba nałożyć na powiekę już większą ilością warstw ( co widać na zdjęciu powyżej). Fioletowy odcień koło fioletowego chyba nawet nie stał, na oku zrobił się grafitowy. Cienie nakłada się łatwo, ja wolałam nałożyć pod nie korektor jako bazę, by trzymały się nieco dłużej i rzeczywiście to pomogło, Jednak wolałabym nie ryzykować nie kładąc pod nie bazy.
Odcienie w paletce są klasyczne, dzięki czemu rzeczywiście możemy jej używać na różne okazje- od codziennego, zwykłego makijażu po ten bardziej szałowy, imprezowy.
Teraz trochę wad i zalet produktu:
+ solidne opakowanie
+ dobrej jakości pędzel
+ gama odcieni pozwalająca na użycie kosmetyku na różne okazje
- większość odcieni słabo napigmentowana
- niefunkcjonalne lusterko
-cena
Podsumowując:
Paleta nie jest zła, jednak spodziewałam się czegoś lepszego od jednej z moich ulubionych marek kosmetyków. Cena produktu jest zdecydowanie zawyżona (z tego co mi wiadomo, początkowo paleta kosztowała ok.10 złotych mniej). Po pierwszym użyciu mogę stwierdzić, że szału nie ma, jednak odcienie paletki przypadły mi do gustu i z pewnością będę jej używać. Paleta jest moim zdaniem ewidentnie stylizowana na tę od Urban Decay, jedynie odcienie są inaczej ułożone i kolor opakowania się nieco różni. Jakością jednak raczej nie jest w stanie dorównać oryginałowi :)

Co sądzicie o tej paletce? Czy któraś z Was ją posiada i może polecić?


9 komentarzy:

  1. kupiłam tą paletkę na promo w Rossmannie i jestem całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ją kupić, ale kupiłam nieco droższą z naked.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobne odczucia w przypadku Wibo Neutrals, ale wydaje mi się, że jest lepsza. Maty w niej wymiękają, ale błysk jest całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paleta ma piękną kolorystykę :)
    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ma tę paletę, ale narzeka na osypywanie się cieni.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde szukam idealnej paletki mam jedna z wibo i mi wogole nie kryje:(

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń