sobota, 29 października 2016

AUTUMN VIBES


Patrząc na czas, jaki upłynął od ostatniego posta ze stylizacją na blogu trochę mi wstyd. Bo jak mogłam aż tak go zaniedbać?
Niby plan zajęć mam bardzo fajny, praktycznie ciągle 'wolne', jednak czas poza uczelnią spędzam przeważnie na ostrej nauce (której efekty są w lesie, ale pomińmy ten fakt :D). Najbliższy tydzień jednak zamierzam spędzić leżąc do góry brzuchem, bo mam w końcu wolne. Władze uczelni przychyliły się biednym studentom i dają trochę odpocząć.
Dopiero kiedy przyjechałam do rodzinnego miasta, poczułam, że nadeszła jesień. Bo tutaj jest kolorowo od liści, na ulicach czuć palone drewno, jest tak spokojnie... Nie to co w szarym, zatłoczonym Wrocławiu. Ale taka kolej rzeczy- trzeba się przyzwyczaić.
Ten klimat zmotywował mnie do zrobienia zdjęć. W sumie cała stylizacja była stworzona bardzo spontanicznie, a szykując ją  kierowałam się chyba zmysłem budowlańca (co te studia robią z człowiekiem) i poczułam się jak na budowie :D. Brakuje tylko kasku.
Mam nadzieję, że przez ten tydzień uda mi się zebrać na jakieś zdjęcia i coś tutaj się stworzy, a teraz już nie zanudzam i zapraszam do oglądania!




















jacket stradivarius | trousers h&m | shirt house | beanie diverse | boots stylowebuty.pl



23 komentarze:

  1. Fajna, jesienna stylizacja. Prosta, bez wymysłu oraz klasyczna. Taki outfit bardzo kojarzy mi sie z jesienią, jeszcze to miejsce..
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne buty :D
    pozdrawiam :DDd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a kto teraz takich butów nie ma! :D

      Usuń
  3. świetna stylizacja- w moim guście :-)
    obserwuję bloga! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, luźna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja :D Lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana świetnie wyglądasz , super stylizacja ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszczyk, życzę oczywiście miłego odpoczynku :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdecydowanie za szybko zleciał tydzień wolnego...

      Usuń
  8. ładna stylizacja zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :}
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tę piosenkę! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia takie jesienne :)
    Stylizacja mi się podoba :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne miejsce na zdjęcia i super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń