niedziela, 21 sierpnia 2016

PROSTOWNICA I-PRO 235 INTENSE PROTECT BABYLISS DIAMOND CERAMIC ST387E

Trochę ostatnio zaniedbałam bloga- nie miałam na to zbytnio czasu ze względu na pracę. Ale teraz już zaczynam wakacje (po raz kolejny w tym roku :D ) i chcę trochę nadrobić zaległości. Jednak w najbliższym czasie nie będą się pojawiać stylizacje ze względu na kontuzję nogi, jakiej się nabawiłam kilka dni temu...
Wspominałam ostatnio o tym, że chcę coś zrobić z włosami. Jak postanowiłam, tak zrobiłam i zmieniłam kolor. W sumie nikt nie potrafi określić jaki to odcień- miał być miodowy blond, ale i tak wszystko zależy od światła, jakie pada na włosy. Nadal jednak zostało mi ombre, nawet fryzjerka nie mogła się go pozbyć, ale to może nawet i lepiej.
Już dość długi czas temu zepsuła mi się prostownica (która w sumie do najtańszych nie należała) i trochę nad tym ubolewałam, mimo że codziennie włosów nie prostuję. Przywłaszczyłam sobie wtedy prostownicę od babci, bo musiałam akurat użyć jej na jakąś imprezę. Jednak mimo długiego czasu nagrzewania, temperatura była niska, włosy nie były dokładnie wyprostowane, wyrywała je, a samo wyprostowanie utrzymywało się max kilka godzin.Stwierdziłam, że skoro uzbierałam trochę pieniędzy, czas sobie sprawić coś lepszego. Sprawdziłam, jakie parametry powinna mieć prostownica do moich włosów, przedstawiłam je pani w sklepie, która pokazała mi 2 modele i zdecydowałam się na tę od BaByliss. Z tego co wcześniej czytałam, marka jest chwalona i należy do tych lepszych na rynku, wiec długo nie zastanawiałam się nad kupnem ich produktu. Jedynym minusem było to, że prostownica, którą wzięłam była ostatnia na sklepie i została ściągnięta z ekspozycji. 




O produkcie:
BaByliss Diamond Ceramic to powłoka ceramiczna o wysokiej gęstości przeznaczona do zastosowań profesjonalnych. Wyjątkowa zdolność poślizgu oraz przekazywania ciepła zapewnia delikatność, połysk i chroni włosy. ST387E posiada następujące parametry techniczne:
  • profesjonalne płytki BaByliss Diamond Ceramic 24mm x 120mm
  • przycisk ON/OFF- wyłączanie automatyczne (prostownica nie przegrzeje się)
  • prycisk Intense (dla grubych, gęstych włosów- 2 najwyższe temperatury)
  • przycisk Protect (do włosów rzadkich, kruchych- 4 niższe temperatury)
  • obrotowy przewód
  • ruchome płytki, ułatwiające przeciąganie pasm i obsługę prostownicy, wywierając stały nacisk na włosy, nie uszkadzając ich przy tym
  • regulowana temperatura na wyświetlaczu LED- 6 poziomów (140 - 160 - 180 - 200 - 220 - 235)
  • i- Temperature Technology (szybkie nagrzewanie, utrzymanie stałej temperatury)
  • funkcja Ionic- urządzenie wytwarza jony ujemne, które zapobiegają skręcaniu się i elektryzowaniu włosów)
  • Wet & Dry- specjalnie przystosowana do włosów suchych lub wilgotnych (nie ryzykowałabym jednak prostowania mokrych włosów z obawy przed ich spaleniem)
  • blokowanie płytek zabezpiecza je i ułatwia przechowywanie
  • podkładka termoizolacyjna
Więcej informacji o produkcie znajdziecie tutaj


Prostownica ma fajny, opływowy kształt. Jest zaokrąglona, cienka i długa. Wygodnie się jej używa. 



Pokrowiec ochronny pozwoli na bezpieczne przechowywanie prostownicy czy też zapobiegnie uszkodzeniu podczas podróży. Jest również termoochronny.

Prostownica nagrzewa się mega szybko- niecałą minutę do temperatury automatycznej, czyli 200 stopni. Nie wyrywa włosów, jedno pociągnięcie może i faktycznie starcza, ale nie moim niesfornym włosom. Jednak jest bardzo wygodna w użytkowaniu i dobrze prostuje. Zdziwiło mnie to, jak długo wyprostowanie utrzymuje się na MOICH włosach. Faktycznie, nie zauważyłam elektryzujących się włosów, co jest dużym plusem. Nie niszczy włosów, nie wyglądają na suche i przepalone- wręcz przeciwnie stają się delikatniejsze i wyglądają na zdrowsze.

Tutaj włosy przed i po prostowaniu:







A tak włosy wyglądały na drugi dzień (jak na moje, lekko kręcone, to naprawdę jest dobrze!):



Postanowiłam spróbować od razu, jak prostownica sprawdzi się podczas kręcenia włosów i jestem pod wrażeniem. Nigdy mi to nie wychodziło, jednak tym razem udało się to bez problemu!




Czy polecam produkt?
Po 2 użyciach czuję, że jest moją najlepszą jak do tej pory prostownicą (a miałam ich już wiele). Zobaczymy jednak, jak będzie się sprawdzać na dłuższą metę i w jakiej kondycji zostawi moje włosy. Jestem tez ciekawa, czy tak jak zapewniała mnie ekspedientka w Saturnie, płytki prostownicy nie będą się zdzierać. 



A jaki jest Wasz ulubiony 'sprzęt' do włosów? Mieliście kiedyś styczność z marką BaByliss? 





25 komentarzy:

  1. Nie używam prostownicy, ale chętnie przeczytałam Twój post :) Bardzo podoba mi się sposób zakręcenia włosów właśnie tym produktem. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd obcięłam włosy moja prostownica poszła w zapomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety im krótsze mam włosy, tym bardziej niesforne i pokręcone, więc odsunięcie prostownicy w takim wypadku odpada... Ale mimo wszystko często jej nie używam :)

      Usuń
  3. Mam prostownice tej firmy i mimo że już ma swoje lata trzyma się i działa bez zarzutów. Też ma opcje wet&dry ale mam dziwne wrażenie jakbym palila mokre włosy prostownica :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu BaByliss siedzą na najwyższych miejscach w rankingach prostownic, więc chyba nie powinno nas to dziwić :) A co do wet&dry sama wolę nawet nie ryzykować na wilgotnych włsach..

      Usuń
  4. Ja już przestałam używać i pokochałam loki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię swoje naturalne 'fale', jednak czasem też przydaje się odmiana :)

      Usuń
  5. Mam z tej firmy suszarkę i automatyczną lokówkę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie włoski wyprostowała podoba mi się efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej marce słyszałam same dobre rzeczy. Zresztą miałam przyjemność używać ich prostownicy jak i lokówki. Z lepszymi się nie spotkałam. Aktualnie używam firmy Philips. Nie narzekam tylko dlatego, że moje włosy nie są wymagające, bo należą do prostych. Czasami prostuję je bardziej, żeby nie plotły figla. Ewentualni zakręcam na prostownicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym mieć niewymagające włosy... No ale cóż, po to wymyślono takie 'wspomagacze' :)

      Usuń
  8. Zazwyczaj nie prostuję włosów, tylko czasami tak jak Ty na jakąś imprezę:)
    Moja prostownica zostawia wiele do życzenia i jak już uzbieram trochę pieniędzy to może skuszę się na ten model :)
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś w takiej sytuacji w jakiej byłam ja. Polecam z ręką na sercu tę prostownice! :)

      Usuń
  9. Prostownicy z tej firmy nigdy nie używałam, ale polecam serdecznie Babyliss pro miracurl :) Szczególnie dla osób, które same nie potrafią sobie kręcić loków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzyłam na ten produkt, jednak musze przyznać że trochę szkoda mi pieniędzy żeby kupować coś, co nie jest aż tak potrzebne :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. ja właśnie prostownicy używam głównie do kręcenia włosów, ale mam taką zwykłą, nieco oldschoolową, a ta wygląda super! ma świetny kształt właśnie do kręcenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie ten kształt bardziej zachęcił mnie do zakupu prostownicy- i faktycznie sprawdził się podczas prostowania!

      Usuń
  11. Cienka, zgrabna, podoba mi się! Ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy niczego do włosów z tej firmy, a słyszałam o niej wiele dobrego :) Najbardziej ciekawi mnie to urządzenie do robienia warkoczyków, ale trochę za drogo jak na taki gadżet ;) Prostownica bardzo fajna! <3 Sama używam z Remington i nagrzewa się tak szybko, że szok :) Więc fajnie, że Twoja też się nagrzewa dość szybko bo to jednak jest wygodne i nie marnuje się przy tym czasu :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą prostownice i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń