piątek, 26 sierpnia 2016

KHAKI LACE UP HEELS



Noga trochę wydobrzała, więc mogłam w końcu zrobić zdjęcia tej stylizacji. No a szczególnie butów. Marzyły mi się one już ponad pół roku, ale za każdym razem kiedy chciałam je zamówić, nie było już mojego rozmiaru. Teraz nie dość, że dorwałam ostatnią sztukę w moim rozmiarze, to jeszcze na duuuużej promocji. Prawdę mówiąc za dużo się w nich nie nachodzę, bo nie noszę raczej szpilek, ale zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, więc who cares? Buty są wygodne jak na tę wysokość obcasa (klasyczne 11cm), ponieważ wiązania utrzymują nogę, która się nie ześlizguje tak jak w większości sandałów na obcasie.
Miałam dodawać na zmianę sety eleganckie i codzienne, jednak coś mi to ostatnio nie wychodzi, więc teraz chyba nadrobię. W głowie mam już pomysł na kolejną stylizację- pozostaje więc tylko kwestia tego, kiedy wybiorę się na zdjęcia.
Co myślicie o tego typu butach? Jakie są wasze ulubione szpilki?














jeans h&m | top h&m | shoes deezee | ring bracelet banggood | sunnies zalando | bra straps DIY

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta bransoletka - super! <3
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabiłabym się w takich butach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak z początku myślałam, jednak pozory mylą!

      Usuń
  3. Świetna biżuteria na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są rewelacyjne i mega chciałabym taki tOP!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne buty i bluzka, super wyglądasz! Uwielbiam tą piosenkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. buty mi się mega podobają :) muszę sobie kupić coś w tym stylu za rok :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń