środa, 10 sierpnia 2016

AIR MAX THEA/ PINK BOMBER


Dzisiaj zdjęcia bardzo spontaniczne, zrobione podczas zwykłego spaceru. Moje włosy chyba miały bardzo zły dzień, ostatnio zdarza im się to często- dlatego planuję niedługo odwiedzić fryzjera. Może czas na sporą zmianę? 
Miałam dodawać na zmianę stylizacje sportowe i eleganckie, jednak tym razem coś nie wyszło- chyba przyczyniła się do tego pogoda. Jednak w głowie siedzi mi już pomysł na coś bardziej 'szykownego', zobaczymy kiedy zbiorę się na zdjęcia :)
Co do outfitu- nie jest przekombinowany i pasuje na codzienne wyjścia z domu- wygoda przede wszystkim! 
Kurtka to jedna z moich perełek i must have w ostatnim czasie. Mimo że wszyscy wkoło mają bomber jacket'y, w tej moją uwagę przykuł kolor, który z resztą uwielbiam. 
Paczkę z butami dostałam kilka dni temu i w nich też się zakochałam. Dość długo szukałam sneakersów, które będą zgrabnie wyglądać na nodze i pasować do wielu rzeczy. Nie chcę, żeby buty za niemałe pieniądze leżały w szafie i pachniały nowością przez to, że nie mam ich do czego założyć. Trochę pobuszowałam w internecie i znalazłam te idealne. 

A Wy jakie na jakie buty stawiacie w tym sezonie? Macie swoją ulubioną markę lub model? :)






















bomber, trousers stradivarius | t-shirt second hand | sneakers adrenaline.pl | sunnies zalando

14 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałam co spodnie mają wspólnego z wygodą, dla mnie to najbardziej niewygodny i sztywny element ubioru na świecie :D

    Zapraszam też na nieco bardziej alternatywną cześć blogosfery :)
    Ruda Urodowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak zostanę przy tym, że spodnie i legginsy to najwygodniejszy element ubioru :D W sukienkach i spódniczkach czuję się trochę niekomfortowo- oczywiście każdy wyjątek potwierdza regułę!

      Usuń
  2. podoba mi się ta kurtka a zwłaszcza jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! :) kurtka ma ładny kolor

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ! :) już od jakiegoś czasu choruję na te buty ;)

    pozdrawiam:)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurteczka :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie spodnie też są najwygodniejsze :) podoba mi się kurtka, fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. :) Wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny look, ja tez zastanawiam się nad pudrowà bomberka 👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bomberka,kolor rewelacyjny!Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look :) Widze ze air maxy nosisz na gola stope :) Czesto to praktykujesz z innymi butami ?:)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy na gołą stopę! Miałam tutaj stopki- balerinki. A mimo to buty mnie obtarły...

      Usuń