niedziela, 31 lipca 2016

LACE UP BODY SUIT/ WHITE SHORTS


Dziś stylizacja mega spontaniczna. Postanowiłam dodawać na blogu na zmianę outfity sportowe/ codzienne i te bardziej eleganckie, tym razem więc ta bardziej codzienna ☺
Co do ubrań: na body z wiązanym dekoltem czaiłam się jakiś czas, przemierzyłam kilka galerii w ich poszukiwaniu, ale w końcu zamówiłam w ciemno przez internet. I jestem zadowolona. Szorty już trochę leżą w szafie, w sumie przez to, że są białe rzadko je noszę z obawy, że się ubrudzą (a do tego mam niestety skłonność). Trampki i cardigan już tu pokazywałam, więc tym razem nie poszalałam z nowościami.
Mam pomysły na parę kolejnych setów, jednak praca i nadrabianie zaległości w domu na weekend ograniczają mój czas na robienie zdjęć.
Nie będę się rozpisywać, zapraszam więc do oglądania :)














shorts stradivarius | body suit h&m | cardigan sh | bag butik | sunnies new yorker 

18 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, idealna na letnie dni. Super body :) Może się odważę i kupię podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, sama się bałam jak się będą prezentować na mnie. Jednak myślę, że nie ma tragedii! :D

      Usuń
  2. mega fajne body, uwielbiam takie wiązania :)

    Pozdrawiam,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, idealny na ciepłe letnie dni. Ładne te trampki, kardigan też mi się podoba, dobrze tu pasuje. I przyda się gdyby zawiał chłodniejszy wiatr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Body superrrr ;) muszę sobie takie kupić. Świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie zwykle polaczenie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wiązania na dekolcie :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz fajne buty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie codzienne zwyklaki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego stawiam zawsze na stylizacje codzienne:) nie chcę przekombinowac, bo takie rzeczy się nie podobają większości osób

      Usuń
  9. OOoo bardzo dobry pomysl, z tym dodawaniem raz sportowych, raz eleganckich zestawow- przynajmniej nie będzie nudno i pokażesz, że można się ubierać w zestawy z zupelnie roznych od siebie bajek :)

    świetnie wyglądasz- luz i wygoda przede wszystkim :)
    a bluzka jest boska- bez dwoch zdań <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super OOTD! Sweter jest super!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie wiązane dekolty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne body! Muszę w końcu takie dorwać.

    OdpowiedzUsuń