niedziela, 19 czerwca 2016

LACE UP ESPADRILLES/ BANGGOOD WISHLIST


Jakiś czas już nie dodawałam żadnego posta ze stylizacją, ostatnio pisałam czym to jest spowodowane. Nawet już parę osób narzekało na nudę i brak nowości u mnie na blogu, dlatego tym razem postanowiłam się spiąć i pójść na zdjecia (jak sobie coś postanowię to zrobię to i koniec!). Szczerze mówiąc, nie jestem z nich aż tak bardzo zadowolona- myślałam nawet, by powtórzyć sesję, jednak lenistwo wygrało...
Pogoda miała być ładna, miało być ciepło i słonecznie. Jednak na zdjęciach widać tylko małe przebłyski słońca, do tego ciągle wiało. Wszystko szło nie po mojej myśli, ogólnie miałam nie mieć na sobie kurtki i inną bluzkę, ale było za zimno.
Przechodząc do tego, co mam na sobie, spodnie- moje ulubione na taką pogodę. Mega wygodne, luźne (przez co wyglądam jakbym narobiła w majtki :D) i swobodne. Taka trochę elegantsza wersja dresów. Espadryle chciałam kupić sobie już dawno, jednak nie mogłam znaleźć tych idealnych. W końcu znalazłam, ale nie było mojego rozmiaru (moje szczęście- tradycyjnie), więc moja impulsywność kazała mi wziąć trochę inny model. Muszę przyznać, że buty są mega wygodne- jak kapcie. Boję się że za jakiś czas będą tez jak kapcie wyglądać. Kurtkę już kiedyś pokazywałam, skóra jest totalnym must-have w mojej szafie.
W ciągu najbliższych dni mam plany, żeby znów popstrykać jakieś zdjęcia, więc może wkrótce kolejny post. A teraz zapraszam do oglądania! :)

Na samym dole znajdziecie moją wishlistę ze sklepu Banggood- parę letnich ciuszków i dodatków:)

















































shoes deezee | pants zara | jacket bershka | top second hand | sunnies zalando

BANGGOOD WISHLIST


 klik | klik | klik
  klik 

13 komentarzy:

  1. Super wyglądasz , fajne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty genialne :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny oufit, śliczne buciki ♥♥
    poklikane, zapraszam i do mnie do poklikania kochana :) :*

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się wydaje czy ja widzę tutaj akademiki na uniwerku w Zielonej Górze tak się teraz przyglądając

    OdpowiedzUsuń