niedziela, 12 czerwca 2016

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY MAJA/CZERWCA

Trochę mnie tu nie było, to chyba najdłuższa przerwa na blogu od jakiegoś czasu. Mimo tego, że mam wakacje, czasu mam mniej niż w czasie roku szkolnego. A jest tak dlatego, że od samego rana, praktycznie do wieczora jestem w pracy, a od razu po niej idę na siłownię.
Tak- podjęłam się po raz kolejny dążenia do dobrej formy. Jestem póki co z siebie zadowolona, bo regularnie ćwiczę i trwa to już dość długo jak na mnie :D Może wkrótce napiszę tu jakiś post o siłowni i ćwiczeniach, które wykonuję, co o tym myślicie?
Jednak dziś przychodzę do Was z postem o moich ulubieńcach wśród kosmetyków do pielęgnacji. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wyhaczyłam kilka perełek, które naprawdę pomagają w moich 'problemach' kosmetycznych.
Nie chcę przedłużać, więc zapraszam do czytania:)

Pierwszym ulubieńcem jest Cztery Pory Roku, Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek `5 olejków w 1`. Szczerze mówiąc, nie przemawiają do mnie te nazwy 50w1, itd., ale ta odżywka jest strzałem w dziesiątkę. Nawilża skórki, zmiękcza je i powoduje, że nie odchodzą. A do tego ma przepiękny zapach. Jednak trzeba ją stosować regularnie, wtedy osiągniemy pożądany efekt. Ja na początku nie doczytałam, że trzeba ją dokładnie wsmarować w paznokcie i chodziłam z tłustymi paluchami, zostawiając wszędzie ślady.... 



Jestem paznokcioholiczką, uwielbiam mieć długie szpony (które mi we wszystkim przeszkadzają), nie mogę chodzić z niepomalowanymi paznokciami... Jednak aby je zapuścić, muszę się wspomóc odżywką, niezastąpioną dla mnie jest Eveline Nail Therapy Professional 8w1 Total Action. Wiem, że u wielu dziewczyn się ona nie sprawdza, jednak dla mnie jest najlepsza. Dzięki niej paznokcie nie łamią się, nie rozdwajają, a co więcej rosną o wiele szybciej. Nie używam jej według instrukcji, nakładam jedną warstwę za każdym razem, gdy maluję paznokcie- jako bazę. Muszę ja zawsze mieć w swojej kosmetyczce, za każdym razem poratuje mnie w kryzysie paznokciowym. Świetnie radzi sobie nawet ze zniszczoną po hybrydach, czy żelach płytką paznokcia:)

Kolejnym produktem do paznokci jest Eveline Nail Therapy Professional X-Treme Gel Effect Top Coat (Preparat nawierzchniowy `Płynne szkło`). Nigdy nie przykładałam wagi do top coat'ów, jednak z tego jestem mega zadowolona, bo stwarza efekt hybryd na paznokciach. Trzeba jednak uważać, żeby nakładać go na dobrze wyschnięty lakier.



A tu paznokcie z odzywką w pisaku oraz Eveline (żyją swoim życiem, co widać po długości- rosną bardzo nierównomiernie...)



Jak już pisałam tu wiele razy, mam bardzo tłustą cerę i ciężko jest mi znaleźć odpowiedni krem do twarzy w przystępnej cenie. Przekopałam chyba cały internet i znalazłam produkt, który w miarę daje radę moim problemom. Jest to EvelineHydra Impact 360°, Matujący lekki krem nawilżający na dzień. Używam go zarówno na dzień, jako bazę pod podkład jak i na noc (wtedy nakładam trochę grubszą warstwę). Mając tłusta cerę, należy pamiętać, by skórę nawilżać, a nie wysuszać, pamiętajcie! Krem ma przyjemny, jakby cytrusowy zapach, fajnie orzeźwia i jest lekki. Jedynym minusem jest forma pudełka, osobiście wolę kremy w tubkach- nie mam wtedy problemu z wchodzącym pod paznokcie produktem.


Oprócz tłustej cery twarzy mam bardzo szybko wysuszającą się i podatną na uczulenia, podrażnienia skórę. Dlatego muszę uważać przy wyborze żeli pod prysznic. W telewizji dość często leci reklama tego produktu- rodzinna atmosferka, roślinki, pitu-pitu i francuska, melodyjnie brzmiąca nazwa-

Le Petit Marseillais kremowy żel pod prysznic malina i piwonia. Zapach dość oryginalny, przepiękny i, co ważne, utrzymujący się na skórze. Świetnie nawilża skórę. Kiedy pierwszy raz umyłam się nim, miałam wrażenie, że mam na sobie balsam do ciała. Miłe zaskoczenie jak na produkt w dość niskiej cenie. I ten różowy kolor butelki ♥



Sucha skóra = wiecznie suche dłonie. Nienawidzę uczucia popękanych, jakby napiętych, wysuszonych dłoni, dlatego ciągle muszę je kremować. Ostatnio padło na krem od Garniera- Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry. Krem ma fajną i przyjemną konsystencję. Jego zapach jest klasyczny, kremowy, co jest dla mnie istotne, bo jestem przewrażliwiona na smaki i zapachy. Nie znoszę, kiedy na jedzenie przejdzie zapach mojego kremu czy perfum, gdyż od razu dostaję mdłości. Minusem jest odkręcane, a nie klasycznie otwierane opakowanie.


Pamiętam, że kiedy byłam młodsza, wszyscy zachwycali się moimi długimi, gęstymi rzęsami. Jednak od dłuższego czasu straciły one swój 'idealny' wygląd, nad czym bardzo ubolewam. Szukałam długo odżywki wartej uwagi. Jednak wszystkie, które są polecane, kosztują majątek, przy czym nie mam pewności, ze u mnie zadziałają. Postanowiłam zaopatrzyć się w odżywkę od Oriflame- The ONE Lash & brow Conditioning Gel. W ciągu kilkutygodniowej kuracji (stosuję odżywkę codziennie na noc) zauważyłam, że rzęsy są dłuższe i grubsze. Szczególną poprawę widzę na dolnych rzęsach, które są u mnie dość specyficzne. Zobaczymy, jaki efekt przyniesie dalsze smarowanie się tym produktem.


 Niestety, zdjecia tylko 'po', zagapiłam się i nie zrobiłam fotki rzęs przez rozpoczęciem używania odżywki.



To już wszyscy moi ulubieńcy w ostatnim okresie. Jakie produkty do pielęgnacji Wy używacie? Macie któryś z wyżej wymienionych? Jeśli tak, to jaką macie opinię na ich temat?
FOLLOW ME ON INSTAGRAM

24 komentarze:

  1. Kolejny nudny post o kosmetykach, nie masz już ciekawszych tematów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka bloga jest określona wyraźnie, więc nie rozumiem dlaczego Ci to nie pasuje. A niestety brak czasu, jak napisałam wyżej, nie pozwala mi póki co na post ze stylizacją. Przykro mi, ale sama nad tym ubolewam.

      Usuń
  2. ten krem do rąk znam doskonale :) świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę zakupić tą odżywkę do rzęs. Dzięki za radę.M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię żele LPM :) Mają ciekawe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, cudni ulubieńcy! :) ta odżywka wydaje mi się ciekawa, ale nie używałam żadnego z tych ulubieńców :)


    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Evelin odżywka do paznokci działa, jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline moim zdaniem ma najlepsze odżywki do paznokci:)

      Usuń
    2. Eveline moim zdaniem ma najlepsze odżywki do paznokci:)

      Usuń
  7. Nie miałam żadnego z wymineionych przez Ciebie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy następnym zakupie kremu wezmę go pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładny kształt paznokci :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta odżywka do regeneracji paznokci cztery pory roku i mnie sie strasznie dobrze sprawdziła. Uwielbiałam ja ale juz jej ponownie nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz rzęski a również używam odżywki z firmy muse cosmetic i szczerze mówiąc jestem zachwycona efektem :D

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam tego żelu pod prysznic :D
    Zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne produkty

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu wszyscy tak się ekscytują jakimiś kosmetykami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kobity tak mają niestety:/

      Usuń
    2. Niektóre kobity tak mają niestety:/

      Usuń
  15. Też mam problem z prztłuszczającą się cerą :/ niestety kremy nawilżające nie wchodzą w gre, tylko ją bardziej przetłuszczają :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą odżywkę do paznokci i skórek 5w1 i mogę potwierdzić, że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń