czwartek, 23 czerwca 2016

HOLIDAY/ DENIM SHORTS


Od jutra większość młodzieży zaczyna wakacje. Pogoda jest piękna i od razu widać, jaki mamy czas. Dzisiaj uświadomiłam sobie, że od czasu, kiedy ja miałam zakończenie roku minęły już DWA MIESIĄCE... Nim się obejrzę, moje najdłuższe w życiu wakacje dobiegną końca, aż mnie to przeraża. Za tydzień zaczynam swoje właściwe wakacje i zamierzam je wykorzystać najlepiej, jak tylko potrafię!
Póki co jednak skupmy się na tym, co jest, a nie co będzie. Upał za oknem przypomina, że lato się zaczęło, a ja postanowiłam z tego skorzystać i zrobić zdjęcia w wakacyjnym klimacie. W porównaniu do ostatniej sesji, z tej jestem bardzo zadowolona. To chyba za sprawą fotografa;)
Nie chcę tu dodawać wymyślnych, przedobrzonych stylizacji, tylko takie, które możemy założyć na co dzień. Z resztą sama nie lubię wydziwiać i wolę ubrania typu basic. Tak więc tym razem mam na sobie jeansowe szorty z lekko podwyższonym stanem (nienawidzę biodrówek!!!), zwykły t-shirt i cardigan. Idealne zestawienie na wakacyjne podróże, jazdę rowerem czy nawet na spacer. Plecak dopełnia całość, dodatkowo jest dość pakowny i dużo się w nim zmieści (ma naprawdę sporo zakamarków).































































shorts bershka | t-shirt house | cardigan sh | shoes adidas | bracelets house


A Wy jakie macie placy na wakacje? Jak chcecie spędzić ten cudowny czas?

33 komentarze:

  1. Jestem na tak :)
    Mam podobny cardigan z h&m z lekkiej tkaniny- idealny na lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie dam nikomu, za dużo z nim wspomnień!

      Usuń
  3. Super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Superstary! Oj taka klasykę zawsze mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so cool, lovely pictures! <3

    http://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, prosty zestaw na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny plecak! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny look na co dzień to mój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja :) Bardzo ładnie wszystko połączyłaś..Wakacje? odpoczynek, praca i świetna zabawa..Morze, odwiedziny rodziny, praca sezonowa, szaleństwa z przyjaciółmi..moje plany :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i fajna sesja :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnym zestawem zaczęłaś wakacje ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jakoś trzeba 'uczcić' ten czas!

      Usuń
  12. Super stylizacja a do tego masz super figure ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a cute look! I love the backpack, it's gorgeous. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. A great look for walks in the holiday!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjecia, super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw dla mnie super :) Uwielbiam szorty a do tego bluzeczka lub t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie luźne stylizacje :) świetny plecak

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty i sweterek to zdecydowanie najlepsza część tego zestawu! :)
    Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kardigany. Świetna stylizacja.
    Wakacje spędziłam w Wiśle jednak pomału zbieram się do wypadu na Chorwację:)
    Udanych wakacji!
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń