niedziela, 1 maja 2016

MY GRADUATION


No i skończyło się... Koniec z wstawaniem rano, stosem książek i masy nauki.
No, przynajmniej na jakiś czas, bo przede mną najdłuższe wakacje w życiu!
W piątek odbyło się uroczyste zakończenie roku i pożegnanie maturzystów. Były łzy, smutek, ale tez dużo miłych słów, życzeń, uśmiechów. Fakt faktem, niby wszyscy się cieszą, że dotrwaliśmy do końca, ale ja wiem, że będę tęsknić za szkołą. Szczególnie za większością ludzi, klasą i nauczycielami. To dzięki nim jestem, gdzie jestem i osiągnęłam tyle ważnych dla mnie celów. Za 3 dni matura i postaram się na miarę możliwości wykorzystać całą wiedzę, którą zdobyłam przez te 3 lata. Boję się cholernie egzaminów, najbardziej ustnego z polskiego (nienawidzę mówić przed większym gronem, ughhh!). No ale co będzie, to będzie- może nie będzie aż tak źle:)

Dawno nie dodawałam żadnej stylizacji, tak więc w dzisiejszym poście pokazuję strój z zakończenia roku. Chyba jeszcze nigdy nie dodawałam zdjęć w szpilkach i sukience, zawsze pokazywałam Wam bardziej casualowe stroje. Tak więc nie zanudzam dłużej i zapraszam do zdjęć!:)

Wszystkim maturzystom życzę połamania długopisów, łatwych pytań i zadań i przede wszystkim jak najmniej stresu!














sukienka szachownica | buty deezee | bransoletka AVON

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka :*
    Pozdrawiam

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kiecka! Świetny dekolt z falbanką ;)
    Matura wcale nie jest taka straszna, serio!
    Połamania długopisów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się przekonałam, 2 egzaminy za mną i, o dziwo, żyję!

      Usuń
  3. Ale piękna sukienka kochana <3 Powodzenia 3 mam kciuki za maturę! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję czerwonego paska;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję paska, śliczna sukienka!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Teraz tylko zdać maturę i będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę powodzenia maturzystom i gratuluj paska <3!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję paska. Śliczna sukienka.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka! Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka :) Gratulacje :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż dziw że nie występowałaś wcześniej w sukience i w szpilkach na blogu - wyglądasz super! Gratuluje zakończenia szkoły, trzymam kciuki za matury, a polski nie będzie taki zły jak się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dworze coraz ładniej, więc możliwe, że częściej będę dodawać takie stylizacje:)

      Usuń
  12. Powodzenia! :)
    Śliczna sukienka oraz szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygldasz. Gratulacje :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń