wtorek, 10 maja 2016

FLORAL DRESS/ DENIM JACKET




Za oknem od kilku dni piękna pogoda, grzechem więc byłoby nie skorzystać i nie pójść zrobić zdjęć na bloga. Razem z wiosną na bloga i fanpage przyszedł trochę inny, weselszy wygląd:)
Dzisiaj nie miałam żadnych egzaminów (z czym czuję się mega dziwnie, bo to pierwszy wolny dzień od rozpoczęcia matur), więc postanowiłam ten dzień wykorzystać na sesję. Jutro czeka mnie kolejna maturka, tym razem pierwsza ustna- angielski. Zawsze bałam się publicznego wypowiadania się, więc stres mam jak cholera, więc trzymać kciuki! Przede mną jeszcze 2 ustne i geografia, zleciało dość szybko:) Mimo wszystko i tak czuję już wakacje!
Stylizacja ze zdjęć jest jedną z moich ulubionych w taką pogodę, mimo że jak zawieje wiatr muszę kurczowo trzymać sukienkę :D. Czuję się w niej bardzo wakacyjnie, mam nawet wrażenie, że wyglądam aż za bardzo dziewczęco, dlatego właśnie ta jeansowa kurtka dla kontrastu. Cały strój jest mega wygodny i przewiewny, więc idealny na ciepłe dni. Do tego moja ulubiona torebka z frędzlami- totalny must-have tego sezonu według mnie. 
Nie zanudzam dłużej i zapraszam do oglądania zdjęć:)
























 sukienka, kurtka second hand | buty bazarek | torebka gallantry | okulary tesco

25 komentarzy:

  1. Również strasznie stresuję się ustnymi, a zwłaszcza że mam tendencje do mówienia głupot jak się stresuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminie! Trzymam kciuki :)
    Piękne zdjęcia , tyle ciepełka <3
    Justyś co do Twojego pytania, to zmieniam po prostu proporcje obrazu. Jak wklejasz link z youtube jest coś takiego -
    <iframe width="560" height="315", wtedy zmieniam width np. na 800, a height na 40 ;) i to wszytsko, możesz sobie za każdym razem dopasować obraz :)

    Mam nadzieję, że pomogłam, przesyłam buziaki :*
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna letnia stylizacja;) Mam nadzieję, że angielski dobrze Ci poszedł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało się na 100%, jestem mega szczęśliwa!:)

      Usuń
  5. Ale świetne wiosenne zdjęcia, też miałabym chęć zrobić sobie taką sesję :) Moja matura dopiero za rok ale już się boję, trzymam za ciebie kciuki :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi się marzą białe trampki na lato! Takie jak u Ciebie :)

    ..ale znając siebie i tak kupię znów sandały i espadryle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja znów bym chciała jakieś sandałki, ale pewnie i tak nie kupię... A trampeczki dorwałam za jakieś 30zł i śmigam w nich drugie lato, więc warto 'zainwestować' w ich zakup:)

      Usuń
  7. lovely combination! love your floral dress! pretty!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

    Jak tam poszedl ten angielski ? :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję:)
      Angielski na 100%!

      Usuń
  10. Uwielbiam jeansowe kurtki, ale nie na sobie :( Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kurtki jeansowe, dlatego stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :]

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo poluję na taką torebkę. Polecasz swoją? :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, uwielbiam ją, bo zakochalam się w frędzlach. Ale cały środek już mi się porwał i nie mam pojęcia co z nią teraz zrobić...

      Usuń
  13. Ładna spódniczka a trampki ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków jeszcze nie pozwala mi na noszenie sukienek, bo niestety strasznie tutaj teraz wieje :( czekam tylko na piękną pogodę, zeby móc założyć jakąś spódnicę, sukienkę - coś zwiewnego <3
    A co do komentarza powyżej o zniszczonym środku torebki, zawsze możesz odpruć starą dziurawą podszewkę i wszyć nową :) ja tak uratowałam niejedną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie planuję, myślałam nawet o oddaniu torebki do krawcowej:) Tylko póki co leń mnie ogarnia...

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jeans i czerń to chyba nieodłączny element każdego stroju:)

      Usuń