niedziela, 22 maja 2016

BOHO/CASUAL STYLE


Matury za mną- ustne, których obawiałam się najbardziej zdane na 100% (stres mnie mega mobilizuje)! Teraz przyszedł czas na najdłuższe wakacje w moim życiu. Pogoda za oknem w kratkę, niby nie jest jakoś zimno, jednak słońce raz wschodzi, raz zachodzi. Ciągle jest pochmurno, nie chce mi się totalnie nic robić. Aż mi ta pogoda nie pasuje do wakacji... Cieszy mnie, ale też przeraża fakt, że mam tyyle wolnego- chciałabym robić wszystko, ale pewnie i tak nie zrobię nic.
Jak już kiedyś wspomniałam, uwielbiam frędzle w każdej odsłonie, stąd też stylizacja na zdjęciach. Mimo że zarówno bluzka jak i sweter je mają, wydaje mi się, że się wspólnie fajnie komponują. Nie chciałam jednak, by był to styl boho po całości, dlatego założyłam do tego marmurkowe jeansy i zwykłe slip-ony ze złotymi elementami. Dlatego też uważam, że taki strój jak najbardziej pasuje na co dzień:) 
Szukałam dobrego miejsca na zrobienie zdjęć, bo miałam stworzoną wizję w głowie co do scenerii, jednak w pobliżu nic takiego, jak sobie wymyśliłam nie mogłam znaleźć. W ostateczności to miejsce też wygląda całkiem nieźle;)

























top, sweater sh | jeans pimkie (sh) | shoes deezee | bag stradivarius

Follow me on INSTAGRAM

38 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie boho stylizacje świetnie prezentują się w plenerze, z odrobiną zieleni w tle :) Twoja wygląda bardzo fajnie i w tej prostocie tkwi jej urok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boho bez zielonej scenerii zdecydowanie traci na wartości!

      Usuń
  3. Narzutka cudnie się prezentuje ;) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the shirt. That look more ideal. A beautiful kiss and invite you to visit my blog.
    Lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny sweterek ! <3
    A matura to bzdura :D Również przeszłam przez tą męke w tym roku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz te sama mogę stwierdzić, że matura to bzdura- niepotrzebny zamęt wokół niej jest siany:)

      Usuń
  6. Jak leciutko :) Narzutka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystaj z wakacji jak najlepiej! Gratulacje pięknie zdanych matur;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie dobrałaś zestaw, bluzka i sweter super! Dodam jeszcze, że plenery przyzwoite, do boho pasują:) No i fajnacka torba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Starałam się, by miejsce jak najbardziej pasowało do stylizacji:)

      Usuń
  9. I love your amazing outfit :) It looks so pretty

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jest ten sweterek

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta biała narzutka/ kimono! Ja jednak poszłabym po całości i do tej góry zamiast marmurek założyła maxi spódnicę ;)

    Wykorzystaj te wakacje mądrze - zanim się obejrzysz to miną! ;) Sama po maturze zaplanowałam tyle, bo najdłuższe wakacje w życiu, a wyszło tak, że większość spędziłam w domu na tarasie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie mam na tyle 'odwagi', żeby aż tak szaleć z ubraniami :D

      Usuń
  12. Super wyglądasz , świetn narzutka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne kimono!

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje zdanych matur :) Świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz :)

    http://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam te wakacje.. radzę je wykorzystać dobrze bo potem już może być z tym gorzej ;) a boho kocham zawsze i wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starać się jak mogę, żeby w pełni je wykorzystać!

      Usuń
  19. śliczna z Ciebie dziewczyna! Korzystaj z wakacji, zazdroszczę bardzo :) A co planujesz po nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś studia, ale jeszcze nie jestem pewna gdzie dokładnie:)

      Usuń
  20. Gratuluję!
    Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz :) bardzo podoba mi się biała narzutka ..super!

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna narzutka! <3 Gratuluję wyników matury, też chciałabym tak zdać ;)

    OdpowiedzUsuń