niedziela, 6 marca 2016

LEATHER JACKET/ SLIP ON SHOES



Ten outfit siedział mi już od jakiegoś czasu w głowie, lecz musiałam go dopracować żeby pasował idealnie. No i udało się, czekałam w sumie tylko na paczkę z butami i chwilę wolnego czasu, żeby zrobić zdjęcia. Szczególnie zmotywowała mnie pogoda, bo w końcu wyszło słońce. Nie powiem jednak, że takie ubranie jest odpowiednim na obecną pogodę, bo trochę zmarzłam podczas robienia zdjęć, więc jeszcze trochę muszę poczekać.
Co do stylizacji, jest to mój ulubiony styl- casualowy look, w którym główne skrzypce gra skórzana kurtka, bez której nie obejdę się w okresie wiosennym czy jesiennym. Czarne spodnie to też to, co lubię najbardziej, bo wolę je od jeansów czy też innego koloru spodni. Zwykły t-shirt to również podstawa- wygoda i luz, co sobie cenię. Mimo że lubię dobrze wyglądać, to na pewno nie kosztem wygody. No i do całości czarne slip-ony, na które postawiłam już w poprzednim sezonie, jednak te stare (bardzo podobne) trochę się zniszczyły i zamówiłam nowe, tym razem na lekkiej platformie i z metalowymi wstawkami.
Tak więc teraz tylko czekam na cieplejszą pogodę, żeby śmigać w takich ubraniach jak te, a szczególnie w nowych butkach, w których jestem zakochana:)

kurtka, spodnie bershka | koszulka stradivarius | buty klik 

















































64 komentarze:

  1. Świetny, minimalistyczny zestaw :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm to chyba podstawa w mojej garderobie:)

      Usuń
  2. Super wygladasz, bardzo ładne zdjecia
    śliczna ramoneska ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, super kurtka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo lubię postawić na casual, najwygodniej się w nim czuję i zawsze jest efektowny ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czarno - białe stylizacje.. MOJE ULUBIONE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w szafie te kolory wiodą prym :)

      Usuń
  6. Śliczny zestaw :) :* buziakii !!
    Zapraszam na KONKURS NA DZIEŃ KOBIET ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Stylizacja ! I piękne zdjecia !

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na nowy post o kosmetycznych nowościach ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz fantastycznie :) Bardzo fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie pod najnowszy post :) Jeśli się spodoba to możesz zostawić po sobie ślad ;)
    Pozdrawiam :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz :) Świetny codzienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skórzane kurtki - uwielbiam! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna prosta stylizacja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylówa, z charakterem :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasa sama w sobie ;)
    czyżby nowy zapach avon ?
    obserwuje ;)


    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez juz powoli przezucam sie na wiosenne obuwie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba też zamówie te buty, są cudowne

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam slip ony! ślicznie wyglądasz :))
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. :)
    Też jestem miłośniczką czarnych spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty mega(mam podobne rozowe:D) i stylizacja rowniez :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie rewelacja ;) super wyglądasz
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz :)
    Kurtka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo cacualowy strój, podoba mi się :) a butki faktycznie ładne, chodziłabym :*

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestawienie bardzo minimalistyczne, ale chyba takie lubię najbardziej, bo zachwyca swoją prostotą. :) Wyglądasz w nim świetnie. c:
    Oh i moja ukochana piosenka! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego własnie taką stylizację wybrałam:)

      Usuń
  24. Świetna stylizacja a zwłaszcza kurtka !
    Może wspólna obserwacja? jeśli zaczniesz daj znać żebym mogła się odwdzięczyć http://catch-a-glimpse.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz śliczne buciki! :) :*
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny klasyczny look!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Slip on! Tak!!! Uwielbiam te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie stylizacje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne byty <3
    Mam tak samo, jak tylko zobaczę promienie słoneczne to z nich korzystam, żeby zrobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Casual and so pretty! :)

    http://quase-italiana.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    ramonka skradla moje serducho- jest charrakternie i rockowo- jak najbardziej moje klimaty <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorgeous blog :)Have a great day dear :)
    I follow you :) Keep in touch!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna prosta stylizacja:) Lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super połączenie! I również świetny blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów ♡
    -----------------
    www.natkrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, miło! Jak widać po odrostach, wracam do naturalnego koloru, bo niestety włosy sa baaardzo zniszczone :(

      Usuń
  36. Super casualowy look!!! Kurka jest cudna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja :) Buty masz bez skarpetek czy nosisz niewidoczne stopki ? :) no i co sadzisz o panującej modzie na odsłanianie kostek nawet wtedy gdy jest dosyć zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tutaj miałam rajstopy, czy niewidoczne stopki, bo nosze je naprzemiennie:)
      Szczerze mówiąc, to moim zdaniem trochę komicznie wygląda człowiek, który przy ujemnej temperaturze i/lub śniegu paraduje w trampeczkach albo adidaskach. No ale cóż... O gustach się nie dyskutuje, mi osobiście byłoby zimno:)

      Usuń
  39. Takie minimalistyczne stylówki lubię najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna ta skórzana kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja w mojej ulubionej kolorystyce! :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Okulary, kurtka, buty 💋💗

    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń