niedziela, 14 lutego 2016

VALENTINES DAY



Dziś święto zakochanych. Dla mnie jest to dzień bardziej symboliczny, niż większa okazja do świętowania. Jakoś nie przepadam za tym świętem, aczkolwiek lubię się bawić w różne 'serduszkowe' szczegóły i ozdoby. Dlatego też postanowiłam, jak zwykle na szybko, zrobić krótki post o walentynkach.
Dla osób bez drugiej połówki jest to dzień bez sensu i nawet czasem dołujący (w którym 'walą drinki' albo 'walą w tynki' :D ) albo też przechodzą koło tego obojętnie, co jest całkiem normalne według mnie. Z chęcią sama nie obchodziłabym tego święta, bo uważam, że tym prawdziwym świętem Twoim i bliskiej Ci osoby jest Wasz dzień, nie ten, w którym świętują wszyscy na całym świecie. No ale jednak tej drugiej osobie jest miło, jeśli o niej pamiętasz i doceniasz jej obecność w tym dniu. Bo w końcu o to chodzi, by właśnie dziś poświęcić ten dzień w szczególności ukochanej lub ukochanemu :)
Ale bez żadnych kontrowersji, więcej na ten temat się nie wypowiadam, bo wszyscy, którym swoją opinię wyraziłam, od razu mnie skrytykowali :D W sumie ciekawe stanowisko miał Różewicz w swoich 'Walentynkach', polecam przeczytać.
Walentynki to dobra okazja na wypuszczenie w kinach wielu filmów, ostatnio zaciekawiła mnie 'Planeta Singli', którą chyba skuszę się obejrzeć.
Nie będę tu więcej prowadzić wywodów na temat Walentynek, bo ni eo to chodzi, więc szybciutko przechodzę do zdjęć. Miłego świętowania zakochani, dużo miłoości i szczęścia!











bluzka Pimkie, buty deezee.pl, spódniczka House

ciastka: spód od muffinek z Tesco, dżem, masa kajmakowa, posypka i orzechy włoskie
muffinki: przepis


pytania ask.fm

23 komentarze:

  1. Ale super zdjęcia :* cudowne ciasteczka
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to słodko wygląda (;
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Planeta singli- super. Polecam :)) można się usmiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się tam zgadzam z tym co napisałaś. Śliczne zdjęcia. Film gorąco polecam.
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Zjadłabym takie ciasteczka :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka wyglądają przepysznie, masz super spódniczkę, szkoda tylko, ze takiemale zdjęcia sa :)

    Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania - zawsze sie odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miniatury są małe, ale jak klikniesz na nie, to się powiększą :)

      Usuń
  8. Ja mimo, że jestem w związku to nie uważam że walentynki to jakieś ważne święto dla tych w związku. Miłośc powinno się okazywać zawsze a nie tylko od święta :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne babeczki! Świetny pomysł na walentynki i nie tylko :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piekne zdjęcia, aa ciasteczka wyglądają przeysznie!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny walentynkowy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądał pokój i babeczki! a TY ładnie wyglądasz;p
    zastanawiam się nad planeta singli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń