niedziela, 31 stycznia 2016

MID SEASON LOOK



W dzisiejszym poście stylizacja znów spontaniczna, tak jak i zdjęcia. Przez to, że wiał wiatr, nie za bardzo można było pozwolić sobie na długą sesję, bo jak nie rozwiało włosy, to łzawiły oczy, które niestety mam bardzo wrażliwe na takie 'niespodzianki' pogodowe. Mimo, że pogoda niezbyt dopisała, to niebo postanowiło to wynagrodzić i było pięknym tłem do większości zdjęć :)

Ferie skończyły się tak szybko, jak i zaczęły, nic produktywnego w ciągu nich nie zrobiłam... Mimo szczerych chęci i 'zapału', nie udało mi się zebrać do nauki i przygotowań do matury. W sumie większość czasu leżałam do góry brzuchem i uprawiałam słodkie lenistwo... No cóż, każdemu się należy czasem chwila wytchnienia- za to od poniedziałku znów harówka w szkole i czekanie do Wielkanocy, żeby choć trochę odpocząć.
Za tydzień studniówka, już wszystko prawie gotowe, jeszcze w ciągu najbliższych dni będę wszystko dopinać na ostatni guzik i można się bawić :) Troszkę ubolewam, że dość późno mamy tę studniówkę, ale to wszystko przez ferie, które mieliśmy w tym roku jako pierwsi.
Czuję, że na blogu nadejdzie teraz dłuuuga przerwa i brak nowych postów, bo przez wszystkie obowiązki raczej nie znajdę czasu ani weny na nowe zaglądanie tutaj. Czas pokaże, a teraz zostawiam Was ze zdjęciami :)









































PYTANIA - ask.fm

spodnie stradivarius | sweterek pimkie | płaszcz C&A | buty OKAY

4 komentarze: