środa, 6 stycznia 2016

WINTER LOOK


Hej wszystkim!
Takiej przerwy jak teraz dość dawno już nie miałam na blogu. Brak czasu, chęci i motywacji jak zwykle były tego powodem. 
Dzisiejsza sesja i pomysł na nią były w sumie bardzo spontaniczne, ale póki jest śnieg trzeba korzystać! Zimno było niemiłosiernie, ale dałyśmy radę- trzeba było się spieszyć, żeby nie zamarznąć. 
Ogólnie rzecz biorąc stylizacja ze zdjęć jest ostatnimi czasy moją ulubioną- czarne spodnie, botki slip-on i kożuszek, który wbrew pozorom jest bardzo ciepły. A do tego must- have tego sezonu, czyli szal "rozmiarów koca". Ten mój jest bardzo gruby, czym naprawdę przypomina kocyk :D Wybrałam akurat ten kolor i wzór, bo wiedziałam, że do tej kurtki żadna krata czy wzorki pasować raczej nie będzie, a poza tym nie przepadam za "pstrokatością". Dodatkowo jest dwustronny, więc mogę (w zależności od nastroju :D ) nosić różowy lub kremowy, takie 2w1. 
Na takie mrozy jak ostatnio czapka to element obowiązkowy mojego stroju, bo niestety jestem osobą szybko chorującą. A do tego mięciutkie rękawiczki z jednym palcem, które niekoniecznie są wygodne przy wykonywaniu jakichkolwiek czynności, ale za to są mega ciepłe.
Planowałam zrobić post podsumowujący rok 2k15, zobaczymy jak mi czas na to pozwoli- mam nadzieję że uda mi się coś skleić, bo niedługo ferie! Póki co jednak staram się zamknąć semestr w szkole i doszlifować oceny, więc na tym się ostatnimi czasy skupiam. 
Jak tam Wasze oceny? Są już jakieś plany na ferie?
Zostawiam Was ze zdjęciami :)



































PYTANIA ask.fm

buty deezee.pl | sweterek diverse | kurtka, spodnie stradivarius | czapka, szalik reserved |
 rękawiczki house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz