wtorek, 19 stycznia 2016

2015 REWIND/ YEAR IN PHOTOS


Tak jak pisałam w poprzednim poście, dodaję dziś notkę podsumowującą rok 2015. Głównie będą to zdjęcia, bo jakoś niespecjalnie jest tu się nad czym rozwodzić i chwalić się życiem prywatnym. A ilość zdjęć starałam się i tak okroić do minimum :D
Ogólnie mówiąc, rok ten był dość przełomowy- skończyłam 18 lat, zaczęły się pojawiać poważne decyzje do podjęcia, prawo jazdy, trzecia klasa i przygotowania do matury...
2015 zleciał dość szybko, mimo że trochę ciekawego się w nim wydarzyło. Rozpoczął i zakończył się dobrze, pomiędzy tym było dużo dobrych, ale też gorszych wydarzeń. Podsumowując był całkiem okej.
Jeśli chodzi o podsumowanie roku na blogu, to zdecydowanie przybyło Was tutaj i jest Was coraz więcej i coraz częściej czytacie to, co tutaj sobie radośnie tworzę (za co baaardzo dziękuję i oby tak dalej!).
Przez ten rok dużo się zmieniło we mnie, zarówno wewnętrznie i zewnętrznie, co zobaczycie na zdjęciach ;), ale też dużo zmian zaszło w moim życiu. Ogólnie wszystko zmieniło się na dobre patrząc z perspektywy czasu.
Rozpoczynający się rok będzie jeszcze bardziej intensywny niż poprzedni, bo wiadomo- matura, wybór studiów, nowe samodzielne życie. Szczerze mówiąc trochę się tego wszystkiego boję, ale póki co staram się aż tak o tym nie myśleć (oprócz matury, bo do niej jednak trzeba się przygotowywać, na co ciągle brakuje mi chęci). No ale, czas pokaże co nadejdzie i trzeba będzie to przyjąć :)
A jak Wam minął rok 2015? Życzę Wam, żeby 2k16 był szczęśliwy i jeszcze lepszy od poprzedniego!

A teraz zdjęcia i mały opis do nich. Miłego oglądania :)
Nie włączajcie zdjęć po kolei, tylko przewijajcie, bo między nimi jest tekst :)





Nie wiem co mnie skłoniło do takiego rozjaśnienia włosów, które w końcu stały się zielone niczym w 'Ani z Zielonego Wzgórza' :D Później byłam prawie czarna, więc trochę kombinowania z włosami było.







Śniegu na ferie nie było, więc spędziłam je nad morzem. Kochany braciak na zdjęciu charakterek odziedziczył po siostrze :D





Majówka we Wrocławiu- Gitarowy Rekord Guinnessa i inne przedwakacyjne zdjęcia.







 A tutaj już wakacje- Rewal, Warszawa i reszta w Żaganiu. Tegoroczne wakacje nie były specjalnie obfite w wyjazdy, ale to głównie przez to, że robiłam prawko i chciałam szybko skończyć. 
3 od końca zdjęcie z pikniku z Falubazem - Patryk Dudek ♥ (tak, jestem kibolem :D)







A pod koniec wakacji osiemnastka (więcej zdjęć w poście tutaj) i zdane prawko- do 3 razy sztuka :D











                                                                                         Halloween, na który równie dobrze 
                                                                                                                               mogłam się nie przebierać :D


  




Większość zdjęć z imprez, których się jakoś dziwnie namnożyło pod koniec roku. Szczerze mówiąc teraz mam już tego dość, a za niecałe 3 tygodnie studniówka (do której z resztą przygotowania są daleeeko w lesie...)


  
Wigilia- klasowa i ta właściwa, którą w tym roku wyjątkowo spędziłam w górach.

Sylwestra w tym roku spędziłam spokojnie, z chłopakiem, znajomymi, no i oczywiście z panem prezydentem Olkiem :D

Zastanawiam się nad robieniem takich postów częściej, nie tylko na koniec roku, ale też co miesiąc (np. z ulubieńcami miesiąca itp.). Co o tym myślicie?

pytania ask.fm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz