środa, 29 lipca 2015

tight dress

W dzisiejszym poście sukienka, którą dorwałam kiedyś w second handzie, nigdy jakoś nie było okazji, by ją założyć- albo za zimno, albo za gorąco. Od jakiegoś czasu miałam w głowie taką stylizację, więc w końcu się zebrałam, żeby ją 'zrealizować'.
Nie powiem, że nie, trochę strachu się najadłam robiąc te zdjęcia ze względu na miejsce, w którym były robione, ale jednak przeżyłam :D
Wena twórcza jakoś się mnie ostatnio nie trzyma, łapcie więc zdjęcia :)









































sukienka sh | buty buty szewczyk | bransoletka glitter

4 komentarze:

  1. Stylizacja i miejsce skopiowane od Deynn zero własnego pomysły....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, Deynn miała w tym miejscu zdjęcia, ale nie jest to jej kopia, do niej mi dużo brakuje :p

      Usuń
  2. Gdzie były robione zdjęcia ? :) śliczne buty :)


    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robione na opuszczonej papierni, dziękuję:)

      Usuń