piątek, 24 lipca 2015

BASIC LOOK

Daaawno mnie tutaj już nie było, w sumie nie jestem nawet w stanie powiedzieć z jakiego powodu- lenistwo, brak czasu, inspiracji, motywacji... Dlatego 'dla zasady' dodaję starego posta, którego już dość dawno przygotowałam, lecz nie dodałam.
Wcześniej pisałam, że z racji tego, że wakacje, będę dodawać więcej postów w miarę systematycznie. Lecz to właśnie cała ja i mój słomiany zapał.
W najbliższym czasie postaram się skleić jakiegoś wakacyjnego posta, czy jakieś stylizacje letnio- wakacyjne. Ostatnio wpadło kilka nowych ciuszków, więc chyba czas najwyższy, żeby skomponować new looki i się z Wami nimi podzielić.
Wakacyjny post już niedługo, w nim napiszę coś więcej o samych wakacjach, rozpisze się bardziej, a teraz zostawiam Was ze zdjęciami :)




















bluzka NEW YORKER | spódniczka HOUSE | buty DIVERSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz