wtorek, 5 maja 2015

High waisted shorts/ platform sneakers

Ostatnio dzięki tylu wolnym dniom mam trochę więcej czasu i postanowiłam zaszaleć na blogu. Niedługo znowu szkoła, codzienne zajęcia i, niestety, pewnie o wiele rzadziej będą się pojawiać posty.
Pogoda wciąż dopisuje, mimo że dziś trochę padało i grzmiało, ale właśnie taką pogodę uwielbiam. Nie przepadam za słońcem, więc ciepła, pochmurna pogoda należy do moich ulubionych. Nie narzekam też, kiedy pada deszcz, o ile nie muszę latać po dworze. W przeciwieństwie do większości ludzi, mnie taka pogoda nie dobija, a wręcz przeciwnie- napędza do działania.
Dzisiaj pierwszy raz w tym roku ubrałam szorty, nie ukrywam, że dziwnie się czułam tak wychodząc w domu, bo dawno tak ciepło nie było, ale jednak się przemogłam. Jeśli chodzi o całe ubranie, bardzo lubię szorty z wysokim stanem, lecz akurat te mają to do siebie, że podchodzą do góry i ciągle muszę je poprawiać. Bluzka jest bardzo przewiewna, biała- odbija światło, więc nie nagrzewa się w ciepłe dni. Buty- pierwszy raz postanowiłam kupić sobie trampki na platformie. Myślałam, że będą niewygodne, ale na szczęście się myliłam. Owszem, na początku dziwnie się w nich chodziło, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia.
W momencie, kiedy były robione zdjęcia, pogoda sięgała 30 stopni, więc nie ukrywam, że było łatwo :D Ale dałyśmy radę, zostawiam Was ze zdjęciami:

















  



















t- shirt NEW YORKER | szorty STRADIVARIUS 

   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz