sobota, 25 kwietnia 2015

Comeback

Na początek:

Po dość długim czasie wracam tu, na bloga i postanowiłam dodać coś innego niż wcześniej. Pogoda zaczyna dopisywać, więc można 'poszaleć' ze stylizacjami, przebierankami i miksami ubrań. W takie słoneczne i ciepłe dni, jak dziś wraca dobry humor, pozytywna energia, wszystko chce się robić. W ciągu ostatnich kilku dni nawet nastrój mi się poprawił , zaczęłam myśleć pozytywnie. Dlatego też wróciła motywacja do dalszego tworzenia bloga.
Dzisiaj post z outfitem- trochę hip - hopu, styl bardziej sportowy niż elegancki, wydaje mi się, że wprost idealny na takie dni jak dziś. 
Taki rodzaj posta robię dopiero pierwszy raz, więc nie za bardzo wiedziałam z której strony się do tego zabrać, jak zacząć, ale starałam się jak mogłam i jednak coś wyszło:) 
Zostawiam Was ze zdjęciami.



















bluzka CROPP | legginsy BERSHKA | koszula RESERVED | buty DIVERSE | okulary NEW YORKER




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz