niedziela, 14 grudnia 2014

Xmas is coming ♥

Hej wszystkim! 
Z racji tego, że święta tuż, tuż dzisiaj post troszkę świąteczny:)
Chciałam pochwalić się tym, jak sobie ozdobiłam i przygotowałam na święta pokój, bo w sumie wyszło to bardzo spontanicznie i upchałam w nim wszystko, co tylko miałam pod ręką i uznałam, że będzie pasować. Oprócz tego, że udekorowałam swoje cztery kąty, na liście świątecznych przygotowań mogę już odhaczyć pieczenie pierniczków, które są już w moim domu tradycją. Odkąd pamiętam, 2 tygodnie przed świętami, czasem też w mikołajki, razem z mamą robiłyśmy mnóstwo kolorowych pierniczków. Kiedy mieszkałam jeszcze w Głogowie, robiłyśmy je z moim kolegą i sąsiadem zarazem, pamiętam że zawsze mieliśmy świetną zabawę i było przy tym duużo śmiechu. Czasem chciałabym wrócić do tych młodych lat... (haha) Teraz mimo tego, że już jestem starsza i mało czasu spędzam z rodzicami, bo nauka i te sprawy (wiadomo), to co roku znajdę czas, żeby przyłączyć się do młodszego brata i wykrajać ciasteczka. W sumie to największą frajdę mam z ozdabiania, bo lubię się bawić w takie rzeczy.
Święta świętami, a co za tym idzie- koniec semestru. Jakoś bardzo szybko mi zleciało to półrocze, przecież dopiero co kończyły się wakacje, a tu już wystawianie ocen! Ogólnie, jestem zadowolona ze swoich wyników w nauce, chociaż jak wiadomo- mogło być lepiej. Ale kto normalny siedzi 24/7 przy książkach, haloo! Trochę czasu dla siebie i znajomych też potrzeba droga edukacjo. Ten tydzień w szkole zapowiada się dość intensywnie, bo jak wiadomo, każdy nauczyciel chciałby jeszcze przed świętami uregulować wszystkie sprawdziany, testy, itd. No ale też ja chciałabym się jeszcze postarać o te lepsze oceny, które tak łatwo same jednak nie wpadają.
A po świętach jeszcze sylwester, na którego póki co 0 planów, bo wszyscy by chcieli, ale jakoś szczególnie nikomu nie wychodzi.. Może za późno się obudziliśmy z planami, nie wiem. Pewnie skończę na spędzeniu tego dnia (nocy) w najlepszym towarzystwie, czyli sama ze sobą :D oglądając supermegainteresującego Sylwestra z Dwójką i Polsatem na zmianę.
Koniec gadania, bo się rozpisałam trochę bardziej niż planowałam, a teraz kilka zdjęć:

słynne pierniczki a'la Bąk

ozdoby na oknie- gwiazdki ze srebrnymi niteczkami


 światełka w pokoju ♥


Mikołajek i lampion ba biurku


choinka piórkowa na stoliku nocnym


no i oczywiście selfie na szybko w skarpetkach z reniferkami ♥




INSTAGRAM >klik<

ASK >klik<


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz