poniedziałek, 10 listopada 2014

Newnewnew

Baardzo długo mnie tu nie było, co spowodowane było nadmiarem nauki i nawałem dosłownie wszystkiego. Teraz mamy długi weekend, który z resztą się już kończy (jeju, jak szybko zleciał), więc mam trochę czasu, żeby coś dodać:)
Dzisiaj chciałam podzielić się z wami moim przykładowym treningiem.

A więc, wygląda on mniej więcej tak:

  • rozgrzewka, czyli rozruszanie ciała, żeby w trakcie ćwiczeń nie się zbytnio nadwyrężyć. Jest to m.in krążenie głowy, barków, różne wymachy rąk , kręcenie bioder, skłony w przód, tył i na boki, kręcenie kolan łącznie i osobno. Oczywiście wszystko w obie strony, najlepiej zacząć od góry i nie mieszać dolnych partii na zmianę z górnymi.
  • miesięczne plany treningowe (wszystkie znajdziecie tutaj: http://tipsforwomen.pl/sportowe-miesieczne-wyzwania-dodatkowe/ natomiast ja wybrałam te, które mi odpowiadają)



























    • ćwiczenia na konkretną partię ciała. Osobiście najbardziej zależy mi na brzuchu, więc będzie to ABS, np:

    • rozciąganie, żeby zmniejszyć zakwasy, które mogą się pojawić następnego dnia

    Do wszystkiego pasuje dobra muzyka do ćwiczeń, w necie jest dużo składanek dostosowanych do ćwiczeń, znalazłam nawet takie, których bit jest dopasowany do pulsu, jaki chcemy uzyskać podczas treningu, więc różnorodność jest ogromna :) Podczas ćwiczeń jest bardzo ważne, żeby pić dużo, najlepiej wody, nie słodkich napoi.

    A tutaj kilka moich zdjęć:



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz