sobota, 29 listopada 2014

Half way done

Dzisiaj (w końcu) postanowiłam dodać post związany z półmetkiem, który miałam wczoraj. Muszę przyznać, że przygotowywałam się do niego na ostatnią chwilę, pod koniec było już bardzo nerwowo, ale wszystko udało mi się dopiąć na ostatni guzik. Niestety nie mam za dużo zdjęć, ale udało mi się uchwycić to, co najważniejsze. Fryzura, makijaż i dodatki były totalnie spontaniczne, bo mimo że się bardzo długo zastanawiałam co do makijażu i włosów, to nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego dla siebie. Jeśli chodzi o sukienkę, to jak większość dziewczyn postawiłam na klasyczną czerń. A z racji tego, że wprost uwielbiam wszystko, co ma w sobie koronkę, musiałam wybrać taką z koronką i to z dużą jej zawartością. Na górze miałam skórzaną kurtkę, którą oczywiście na sali ściągnęłam, ale nie mam niestety jej zdjęć.
A co do zabawy, to mimo paru niezbyt miłych incydentów było całkiem sympatycznie i nawet dość kulturalnie. Mogłoby to wszystko w sumie trwać trochę dłużej, bo od pewnego momentu zabawa się tak rozkręciła, że straciłam zupełnie poczucie czasu i parę godzin minęło w mgnieniu oka. Wytańczyłam się, ale nie za wszystkie czasy niestety, mimo wszystko nogi mi dzisiaj odpadają!
A teraz parę zdjęć :)











w pierwszych butach weszłam, potem zmieniłam je na drugie (mimo że to obcasy, były mega wygodne!)

let me take a selfie ♥


                                                                   

poniedziałek, 10 listopada 2014

Newnewnew

Baardzo długo mnie tu nie było, co spowodowane było nadmiarem nauki i nawałem dosłownie wszystkiego. Teraz mamy długi weekend, który z resztą się już kończy (jeju, jak szybko zleciał), więc mam trochę czasu, żeby coś dodać:)
Dzisiaj chciałam podzielić się z wami moim przykładowym treningiem.

A więc, wygląda on mniej więcej tak:

  • rozgrzewka, czyli rozruszanie ciała, żeby w trakcie ćwiczeń nie się zbytnio nadwyrężyć. Jest to m.in krążenie głowy, barków, różne wymachy rąk , kręcenie bioder, skłony w przód, tył i na boki, kręcenie kolan łącznie i osobno. Oczywiście wszystko w obie strony, najlepiej zacząć od góry i nie mieszać dolnych partii na zmianę z górnymi.
  • miesięczne plany treningowe (wszystkie znajdziecie tutaj: http://tipsforwomen.pl/sportowe-miesieczne-wyzwania-dodatkowe/ natomiast ja wybrałam te, które mi odpowiadają)



























    • ćwiczenia na konkretną partię ciała. Osobiście najbardziej zależy mi na brzuchu, więc będzie to ABS, np:

    • rozciąganie, żeby zmniejszyć zakwasy, które mogą się pojawić następnego dnia

    Do wszystkiego pasuje dobra muzyka do ćwiczeń, w necie jest dużo składanek dostosowanych do ćwiczeń, znalazłam nawet takie, których bit jest dopasowany do pulsu, jaki chcemy uzyskać podczas treningu, więc różnorodność jest ogromna :) Podczas ćwiczeń jest bardzo ważne, żeby pić dużo, najlepiej wody, nie słodkich napoi.

    A tutaj kilka moich zdjęć: